ایرانسل همکاری با بازیسازهای جوان را گسترش میدهد
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۸۱۶۶
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با توجه به اجرایی شدن برنامهریزیها و سرمایهگذاریهای ایرانسل در حوزه بازیهای رایانهای، دیروز عصر، ۱۸ تیرماه، سلسله نشستهای پیش رویداد چهارمین جشنواره بازیسازان مستقل ایران، در ساختمان مرکزی ایرانسل آغاز شد، تا در جریان نخستین نشست از این مجموعه نشستها، بازیسازان و علاقهمندان به این صنعت بتوانند در حوزههای مورد نیاز از تجربیات یکدیگر و مجموعههایی که فعالیتهای گستردهتری در این خصوص انجام دادهاند بهره بگیرند.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
در نخستین دوره آموزشی و توانمندسازی از مجموعه نشستهای پیش رویداد چهارمین جشنواره بازیسازهای مستقل ایران، حمید طوبی مدیر محصول بازی «کوئیزآوکینگز» و سعید رسولاف مدیرعامل «چارخونه» در دو بخش به ارائه تجربیات خود پرداختند.
حمید طوبی در این دوره با اشاره به مدلهای رایج کسب درآمد درون بازیها گفت: «باید به این فکر کنیم که چرا باید برای بازیها هزینهای پرداخت شود؟ هزینه یک مورد در بازی را براساس چه مواردی تعریف میکنیم؟ این دو سوال، سوالاتی هستند که معادله بزرگ درآمدزایی بازیسازها را تشکیل میدهد و میتوانند نقطه قوت یک بازی به حساب بیایند.»
همچنین سعید رسولاف مدیرعامل چارخونه، پس از ارائه آمارهایی در بازارهای جهانی و معادل آن در ایران، با توجه به مدلهای پرداختهای اشتراکی گفت: «پرداخت اشتراکی در چارخونه مشابه با نمونههای جهانی است.»
وی همچنین با اشاره به اینکه همکاری با چارخونه بسیار راحت است، ادامه داد: «ما به همفکری بازیسازان برای طراحی مدل و بازیوارسازی (Gamification) ارائه بازیها در چارخونه نیازمندیم.»
رسولاف با اشاره به چند نمونه موفق از بازیهایی که مدل کسب و کار و پرداختهای داخل بازی را براساس مدل اشتراکی بر بستر پرداخت اپراتوری (DCB) تغییر دادهاند، از بازیسازها، توسعه دهندگان و ناشران دعوت کرد تا با حضور در سایت seller.charkhoneh.com محتواهای خود را بارگذاری کرده و به بازار جامع محتوای دیجیتال «چارخونه»، بپیوندند.
در نخستین روز از مجموعه پیشرویداد چهارمین جشنواره بازیسازهای مستقل ایران، پنلی با حضور حمزه آزاد «دبیر جشنواره بازیسازان مستقل ایران»، امیرحسین ناطقی «سازنده کوئیزآورکینگز»، حمید عبداللهی «سازنده بازی آمیرزا»، علی نادعلیزاده «سازنده بازی پرسیتی و فروت کرفت»، وهاب احمدوند «مدیرپروژه شرکت یارا موبایل» و محسن تسخیری «مدیرعامل شرکت نارین» برگزار شد وشرکت کنندگان در خصوص اهمیتها و چالشها و علل موفقیت «طراحی بازیها» با رویکرد انتقال تجربیات گفتوگو کردند.
«آکادمی گیم ایرانسل» با هدف گسترش روابط ایرانسل با توسعه دهندگان صنعت بازی و حمایت از بازیسازان تشکیل شده است تا با ارائه زیرساختها و آموزشهای لازم امکان رشد کیفی، کمی و تجاری سازی محصولات را فراهم کند. این آکادمی بخشی از پروژه بزرگ گیک ایرانسل است.
ایرانسل در قالب پروژه «گیک» با اختصاص امکانات فنی و بازاریابی از جمله فضای تبلیغاتی اختصاصی، اختصاص APIهای کاربردی، کیف پول اختصاصی برای برنامه، قابلیت استفاده برای تمام سیستم عاملها، قابلیت ارسال پیامهای اطلاعرسانی به تمام کاربران، فروم اختصاصی برای گفتوگو و پاسخدهی به مسائل فنی، تحلیل و بررسی دادههای برنامه به صورت آنلاین، اختصاص فضای رایگان جهت توسعه برنامه و ذخیره فایلها و همچنین آخرین اخبار حوزه دیجیتال و معرفی آخرین برنامهها و بازیها به حمایت از برنامهنویسان موبایل پرداخته است.
۲۱۲۱
کد خبر 1278510منبع: خبرآنلاین
کلیدواژه: ایرانسل ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس خودرو دونالد ترامپ سینمای ایران آژانس بین المللی انرژی اتمی سپاه پاسداران
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت ۷۵۰ هزارتن گندم با ارزش حدود ۱۴ همت از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.
به گفته او، علی رغم گذشت بیش از یک ماه از فصل برداشت، ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است و کشاورزان کماکان چشم انتظار دریافت پول هستند.
هاشمی ادامه داد: براساس قانون ۲۴ ساعت پس از تحویل گندم به مراکز خرید، مطالبات کشاورزان باید پرداخت شود که متاسفانه این امر مورد بی توجهی قرار گرفته است.
رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه دولتمردان نسبت به تخصیص جایزه گندم بی تفاوت هستند، افزود: علی رغم پیگیری های مکرر، خبری از تخصیص جایزه و اصلاح قیمت گندم نیست که استمرار این روند، خرید تضمینی را دچار چالش می کند.
او گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته تولید گندم بالای ۱۴ میلیون تن و حداقل خرید ۱۲ میلیون تن خواهد بود که در صورت بی تفاوتی به جایزه گندم و پرداخت مطالبات، محصول تولیدی صرف خوراک دام و طیور می شود و به نوعی هدر می رود.
باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی